trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2076 0

דרושים אנשים שלא אוהבים לשלם על הביטוח

במאמר זה תוכלו לקרוא כמה עצות שיסייעו לכם לשלם פחות על הביטוח שלכם ואפילו לגלות אם יש לכם אפשרות לחסוך בעלות השנתית שאתם משלמים כבר על תיק הביטוח הקיים שלכם.

רועי נכון
מאת: רועי נכון כתב מערכת טראסטי

פורסם: 27.01.2022 17:47

אם יש לכם רכב, אם יש לכם דירה או אפילו אם אתם טסים לחו"ל – אתם בוודאי מודעים לחשיבות של פוליסת ביטוח מקיפה שתדאג לשקט הנפשי שלכם.

לא לחינם מדינת ישראל מחייבת אותנו לרכוש ביטוח חובה עבור לא מעט תחומים בחיינו – ביטוח טוב יעזור לכם ברגעים הקשים והמורכבים יותר בחיים לא להיקלע לתסבוכת כלכלית או חלילה לקריסה כמו תאונות ומחלות תרופות שאינם בסל הבריאות ועוד. בין היתר תוכלו לקרוא פה על השוואת ביטוחים, מתי כדאי לחפש פוליסת ביטוח חדשה ועוד מידע רב ומועיל על פוליסות ביטוח השונות בחברות הביטוח בישראל.

הוזלת מחירי ביטוח

יש כמה סיטואציות בהן אתם יכולים לחפש הוזלה במחירי הביטוח שלכם. לדוגמא, כשאתם מרגישים בכל חודש שאתם משלמים לחברת הביטוח שלכם יותר מדי כסף באשראי החודשי שלכם. דוגמא נוספת היא כשאתם מבינים שאתם לא באמת יודעים על מה אתם משלמים על הביטוחים שלכם ומרגישים שיש לה ביטוחים כפולים ומכופלים שלא באמת אתם צריכים.

אם אתם רוצים להוזיל את מחירי הביטוח שלכם, לא תוכלו לעשות זאת לפני שתערכו השוואה בין חברות הביטוח השונות. בשביל לערוך השוואה בין המחירים של חברות הביטוח השונות תצטרכו לאתר מספר חברות וסוכנים, להתקשר לכולם, לתאר את מצבכם ולבקש הצעת מחיר. תהליך מורכב ובוודאי שלא פשוט שלא נדבר על זה שמי בכלל אוהב להתעסק עם ביטוחים.

דרך חדשה להוזלת ביטוחים בטראסטי – השוואת ביטוח

טראסטי הוא אתר מציע לכם שירות להשוואת מחירי ביטוח. באתר טראסטי תוכלו להשוות בין כל סוגי הביטוח, מביטוח בריאות ביטוח דירה ביטוח נסיעות לחול ועד ביטוח חיים למשכנתא. השוואת ביטוח יכולה להוביל באופן ישר להוזלת מחירי ביטוח מפני שהיא מאפשרת לכם לסקור בקלות את כל האפשרויות העומדות בפניכם לרכישת ביטוח.

הפלטפורמה מאפשרת לכל סוכן או ספק ביטוח להתחרות על כל מבוטח על ידי הזנת הנחות ומחירים ביטוח על גביי התעריפים של חברות הביטוח השונות, המידע מהחברות הגדולות כמו גם מסוכנים פרטיים קטנים, מה שיוצר מבחן רחב ומגוון.

טראסטי הוא אתר השוואת הביטוחים האובייטיבי היחיד בישראל ואינו מוכר לכם ביטוחים, וסייע כבר ללקוחות רבים לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בביטוחים השונים שלהם.

איך להוזיל את מחיר הביטוח בלי לעבור חברה

השוואת ביטוח שימושית גם כאשר אתם מחפשים חברת ביטוח חדשה, אבל לא רק אז. השוואת ביטוח יכולה להיות שימושית גם אם אתם רוצים לנהל משא ומתן על מחיר הביטוח הקיים שלכם.

לא מעט ישראלים מרגישים שלהחליף חברת ביטוח זה צעד גדול, וחבל להחליף חברה שכבר מכירה אתכם ושהתרגלתם אליה. יש היגיון מאחוריי המחשבה הזו, הרי בסופו של דבר אתם לא יודעים מה מצפה לכם אצל חברות אחרות.

אבל אם יש שני דברים שאפשר לומר עליינו הישראלים זה שאנחנו  אוהבים להתלונן על יוקר המחייה בישראל (בצדק) ושאנחנו לא אוהבים לצאת פראיירים.

כדי להוזיל את מחיר הביטוח, להוריד את יוקר המחיה, לא לצאת פראיירים ולא לעבור חברה – פונים להשוואת ביטוח. 

לסיכום נדגיש,

אם אתם מרגישים שפוליסת הביטוח שלכם לא מקיפה מספיק, אם אתם מרגישים שאתם משלמים יותר מדי לחברת הביטוח או אם אתם פשוט חושבים שאתם פשוט רוצים לסקור את המצב בשוק הביטוחים – השוואת ביטוח עם טראסטי יכולה לסייע לכם.

הוזלת מחירי ביטוח הופכת למשימה פשוטה ונוחה עם טראסטי. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, למלא את הפרטים הרלוונטיים, לסקור את מגוון ההצעות ולבחור את ההצעה שהכי מתאימה לכם. השוואת מחירי ביטוח מעולם לא הייתה קלה יותר. כך תוכלו לחסוך מאות שקלים בכל חודש, בקלות במהירות וביעילות.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.